esmaspäev, 16. juuni 2014

mittemingitavalinelennujaam

Mul on väga hea meel, et Toulouse on rohkem kui igapäevalennujaam. Lisaks kõikidele huvitavatele maandumistele ja õhkutõusudele saan pidevalt uut ja huvitavat näha. Ja kui see ka ajapikku enam uus ei ole, siis enda võlu ei kaota need manöövrid minu jaoks vist iialgi. Eelmine nädal tegi A320 järjest short finaleid. A350 teeb endiselt (aga rohkem jäid need maikuusse) Takeoff/Go-arounde - just sel hetkel kui hakkan püsti tõusma, et rataste mahapanekut näha, tõstab nina uuesti taeva poole ja uuele ringile. Vahepeal õnnestub näha ka customer acceptance flighte, kus juba (ammu) kasutuses lennukid uue kihi värvi peale saanud (või ka mitte) ja erinevaid protseduure lennurajal teostavad. Väga põnev! ;)

Ja üllatus-üllatus, kuidas võikski nädalavahetus paremini alata kui ühe (jah, just ÜHE, sest seda ainult üks ju ongi!) An-225 maandumisega Toulouse'i lennujaamas. Poleks osanud arvatagi, et "Mрія"t nii ootamatult näen! :)


Antoninaga


Kallis Teija ikka hoolitseb, et mul kõik hästi on, AITÄH! :)

Mis ma ütlesin!? Täpselt akna taga....

Käisin jooksmas ja leidsin jänesed!

Rattaga töölt koju

Näete, olen tubli ja kirjutan rohkem! Nüüd peab veel Teelet ergutama! :))

2 kommentaari:

  1. Tubli, et ikka sporti ka vahel teed.
    Jooksed ja sõidad rattaga. Ma lähen ka nädala pärast sinu rattaga sportima, laulu- ja tantsupeo tuleviimine ju, sõidame Mõdrikust Piirale.

    Hilve

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ohhoo! Väga hea, ajasid mu ratta välja, oligi juba kauaks seisma jäänud.. nüüd võib tuld eskortima minna, tee pilte ka!! :))

      Kustuta