pühapäev, 14. september 2014

Aaand back at home!

Jah, tagasi kodus ma olengi, pärast kuut kuud, pärast aastat..

Kohe pärast viimast tööpäeva kutsusin mitmed tuttavad Toulouse's enda juurde ning nii said meid kokku umbes 27 koos korterikaaslastega, täpselt ei lugenudki. 

Hea hulk armsaid inimesi
Teisipäeval asusin viimaks teele ning ka seekord ei valinud otseteed. Istanbuli asemel põikasin nüüd Amsterdami ja seda kaheks päevaks Kevini juurde. Ta õpib Delftis ning ei saanud loengutest puududa, siiski veetsin mõnusa päeva Amsterdamis ning teise samasuguse naeru ja rõõmuga ning muidugi pidevalt rattaga sõites (õnneks on Kevinil kaks jalgratast) Delftis. 





Reede jõudis ülikiiresti kätte ning enne kui arugi sain, oli jälle käes aeg kohvrid kokku lappida ja suund Tallinna poole keerata. Suure küsimise peale sain ka seekord maandumise ajal kokpitis olla - jippiijee.

Lõppkokkuvõttes - pole paremat kohta kui kodu, kus on kõik endiselt omal kohal. Nii hea on saabuda kuhugi, kus kulub köögis vaid sekundeid, et kõik vajalik üles leida ja pere ning tuttavate nägemine on kirjeldamatu rõõm omaette! :)

Pühapäeval ootab ees kolimine Tartusse ning mul on plaan sinna jääda vähemalt kooli lõpetamiseni ehk kaheks järgnevaks aastaks. See tähendab, et minu poolt on sel blogil lõpp üsna lähedal - enda välismaa-tuttavatega suhtlen muud moodi (eesti keelt nad ei mõista (veel)) ja kõigil siinsetel tuttavatel on mu telefon, e-mail, FB vms. 


AITÄH kõigile, kes jälgisid minu tegevusi-toimetusi Prantsusmaal, mul oli väga hea meel siin aeg-ajalt uuendusi teha.

Olge terved,

Teie Kaidi


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar