teisipäev, 21. jaanuar 2014

*Lõbu hõikab!

Homme viimane eksam ja siis on pidu!! Küll aga on see eksam rohkem kui hirmutav. Nimelt simukas... Uuuh, ei taha hetkel mõeldagi selle peale. Pean ju olema suurepärane, sest see on see, mida ma tahan tulevikus teha. Ja tahan olla selles tulevikus suurepärane! Eks näeb, mis saab.

Aga pärast homset on vaheaeg kuni 17. veebruarini! Siis hakkab praktika. Türklastel on vaheaeg lausa märtsi alguseni. Mis ma ütlen, laisad on! Puhkust üle kuu, mida veel tahta. Mina pean aga olema eeskujulik intern ja kohal olema juba vara. Siiski 3,5 nädalat vabadust. Päris hea! Eestis ei saaks ju sedagi :)

Plaanid - Ankara, Istanbul, Antalya ja palju-palju spontaansust. Jaa, plaan on spontaansus. Kui spontaanne! Loodan, et tuleb vinge aeg. Külastan sõpru nende kodulinnades ja ehk saan kellegi kaasa ka Türgit vallutama. Pole sellele veel väga mõelnud. Aega ju on! Jajaaa..

Ma ei kujutaks ette, et ma peaksin enda sõpradega juba hüvasti jätma, mida kahjuks armas Kaidike tegema peab.. Kingitud on veel paar kuud nendega ja ma plaanin seda aega hästi kasutada! Viimased neli päeva olen nii palju sõpradega tegelenud, et aega pole olnud midagi muud tehagi praktiliselt. Hetkel veel paar tundi laisklemist, siis hakkab uus, tänane trall pihta. Alguses ühed sõbrad ja siis sõbrake Hüseyin, kes soovib mulle enda õde tutvustada. See saab olema tore, ta on giid jaapanlastele. 

Jaaa, eelmine nädalavahetus sain viimaks Sõrmuste Isanda triloogia ära vaadatud. Kaks ööd, kolm osa. Lõpp kell 3 öösel. On mul alles sõbrad. Toredad! Ja film oli ka täitsa viis ;) Eile käisin kinos üle pika aja, oiii kui hea. Tõesti armastan kinos käimist. Eestis käin tunduvalt rohkem kui siin olen käinud. Tuleb asja parandada, muidu ei tea maailmast midagi.

Mis veel - kunagi kirjutasin, et Ispartast tagasi sõites liitusin Güroli sõpradega ja nad olid jube vinged. Tantsisid ja puha. Autos. Nüüd ongi nemad ühed paljudest sõpradest, kellega iganädalaselt suhtlen. Ei osanud seda arvata ausalt öeldes.

Kuna mingeid muid pilte hetkel pole tehtud, siis paar pilti iganädalasest traditsioonist enda kallite lennujuhtidega - pärast simukat on Drunken Duck must!


Õlut hakkasin jooma. Taavi süü.

Pärast Eestist naasmist tegin sõpradele eesti õhtusööki. Sealiha meeldis kõigile, verivorstiga olid teised lood. Super video sai ka ühest reaktsioonist tehtud, aga kurja, mul pole seda videot veel. Ja mida praktiliselt kõik armastavad?? Muidugi Vana-Tallinnat :P Piparkooke ka. Tõin taina ja glasuuri ning panin türklased küpsetama. 

Egemen, Selin ja Kadircan
Ekrem teeb tublilt tööd nagu alati
Amps-amps, Eesti toit! Gürol, Tugce, puppy-eye Murat ja Emre
Nii. Küll väikese viivitusega, aga lubadus sai täidetud. Järgmine postitus nii kuu pärast, kui tagasi Eskisehiris olen! Olge tublid!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar