pühapäev, 15. detsember 2013

*Arkadaşlar!

Mul on siin niiii tore olnud!! Tegutseme sõpradega pidevalt. Just enamasti nendega, kelle leidsin tänu Gürolile. Nimelt pakkus Gürol mulle, et võiksin liituda lennundusklubiga. Ma muidugi nõus. See oli küll ammu juba, aga sõbrad sealt tulid. Täna tegin mõnele neist ka pannkooke hommikuks. Kellele siis ei meeldiks hommikul telefonis sõnumit näha, kus kutsutakse pannkoogi-hommikule? Mulle küll meeldiks! Olid väga rahul pannkookidega. Türgis ei pidanud see nii levinud toit olema. Mis, mina teen seda pea igal nädalal või üle nädala. No, Tartus tegin.

Nüüd olen muidugi ka väga aktiivne lennundusklubi liige. Izmiri tripp, millest rääkisin, oli sama klubi poolt organiseeritud. Paar nädalat tagasi käisime kartimas. Lennundusklubi ja mingi mootoriklubi tegid omavahel võistluse. Poisid ja tüdrukut eraldi, aega mõõdeti muidugi ka. Tegin siis sõbra Emrega diili, et see, kes kaotab, teeb võitjale jogurti välja. Emre muidugi ei uskunud, et mina teda võidan. Ja mis te arvate, kes võitis. Ütleme nii, et mina olen see, kellele vaarikajogurt kingitakse :P Ma olen vääääga võistlushimuline, mõni teab seda liigagi hästi. Ja tüdrukutest muidugi võitsin! Küll ainult redbulli, aga see tunne oli palju parem võit :D

Jups, erasmuslane võitis!!
Osa minu lennundusklubi sõpradest. Paremalt Hüseyin, Emre, mina, Ekrem ja Gürol.
Tegime poistega veel ühe lisa tiiru. Emre, Hüseyin, Gürol, Ekrem ja mina. Seekord pean kahjuks tõdema, et kaotasin. Keskendusin rohkem nende kiusamisele kui võidule. Mööda minust juba nii lihtne saada polnud. Lõpuks siiski said.. Aga ägeeee oli, tõesti! Üks parimaid päevi siin oldud ajast. Koos 11 sinikaga ja kange kaelaga, aga asi oli seda väärt. Teised inimesed lahkusid, meie viiekesi jäime shoppama. Päris fun oli! Poisid ja tahavad shopata.. Ei lasnud neil ühtegi halli ega musta asja osta. Need türklased, eriti poisid, käivad ju ainult mustades või hallides värvides. Enamasti. Maailmas on ju niiiiii palju värve! Siis hakkasid minult nõu küsima, kas see on hea, kas see sobib sellega kokku jnejne. Mahedad vennikesed.

Emre ja Ekremiga. Ühe perekonnanimi tähendab valget, teise nimi valget türklast, kuigi ta on tšerkess :P
Järgmisel nädalavahetusel oli taaskordne lennundusklubi projekt. Klubi korraldas päeva lastele. Nii 3.-5. klassile ehk. Alguses näidati neile Yunus Emre kämpuses multikat "Planes" ja söödeti punud täis. Sel päeval jõudis ka esimene lumi Eskisehiri! Mmmm, kohe kodusel tunne tuli. Kahjuks lund tuli siiski vähe ja helbed ei ole nii suured ja kaunid kui Eestis. Siiski, mõnus. Edasi läksime Iki Eylüli, kus oli mudellennukite show, lennukite demonstreerimine ja lennukite joonistamine. Sponsorite poolt said lapsed ka mänguasju, süüa ja muud hääd. Näiteks nagu Boeing 737-800 mudeli!!!! Apppi, kui kade ma olin. Ikka veel... Aga klubi läheb mais Concorde külastama, sealt pidime saama igast head staffi. Tahaks jubaaaaa!! Lapsed jäid päevaga väga rahule ja lahkusid nägu naerul. Tundub, et meeldis :)



13ndal ehk siis reedel tegime osaliselt samade, osaliselt erinevate sõpradega Hobbiti maratoni. Talha korteris vaatasime Hobbiti esimest osa. Muidugi, nagu türklasetele ikka kombeks, jäime peaaegu ajahätta. Esimese filmi lõpetasime 23:30. Kinos hakkas film kell 23:45. Ja kino ei olnud sugugi lähedal korterile. Siin tuli appi minu kiirkõnd. Kõigile. Igatahes jõudsime kohale õigeks ajaks. Esimest korda käisin korralikus kinos Türgis. Oi kuidas ma seda igatsesin! Enne olen käinud Anadolu Ülikooli kinos, aga see ei vääri väga kino nime ja filmid ei ole ka nii uued. Mis siin kinode puhul veider on - siin on pausid keset filmi. No türklased vajavad ju suitsupausi. Ikka harjumatu minule, et film lihtsalt katkestatakse. Aga mis seal ikka. Film oli täitsa hea. Aga eks 6 tundi filmivaatamist väsitab ikka täitsa ära, eriti kui lõpp on kella 3st öösel. Siiski, sain sealt uue armastuse. Vajuta siia! Hobbiti teise filmi lõpulaul. Ja kui ennegi on sellised filmid meeldinud, siis soovitan kindlasti vaatama minna.

Kõik see kamp Hobbitit vaatamas
Kui esimesel tutvuspäeval ütlesin samadele sõpradele, et pole Lord of the Rings filme korralikult näinud, ütlesid nad, et ei, sa ei kuulu meie sekka.. Muidugi naljaga. Sest näe, nüüd olen nende seas ja õnnelik. Nemadki. Lubasid mulle järgmisel nädalal Lord of the Rings koolituse teha. Eks siis saab tundide kaupa jälle ekraani passida :) Nad on väga kirglikud nende filmide suhtes.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar