teisipäev, 12. november 2013

*Ankara ACC cleares THY3044 to EGLL

... execute SID NESIL 1B route UN135, initially climb to 11 000 feet, squawk A1704. After departure contact approach 121,1. 

Jaaaa, ma olen koolis ka käinud! Ja seda nautinud! Vähemalt simukat, kes siis seda ei naudiks. Igal neljapäeval enne tundi on kõhus veider tunne. Esiteks olen pseudopiloot. "Runway 36C, information copied". Easy as that. Eks mõnes situatsioonis peab ka pikemalt vastama, õige readback lennujuhile. Vahel ütlen TTM-i Tango Tango Mango-na, aga mis seal ikka. Palju parema kõlaga kui Tango Tango Mike minu arust. Pärast mitut pseudopiloodi mängu saan torni. Üldiselt, nagu olen juba öelnud, on kaks positsiooni - ground ja tower. Viimati oleme teinud aga nõndaviisi, et on ainult üks lennujuht, kes on mõlemal positsioonil, ja tegeleb 5 maanduva ja 5 õhku tõusva lennukiga. Ütleme nii, et puha pudru ja kapsad. Alguses. Mida tund edasi, seda paremaks läheb. Muidugiii. Ja ma olen nautinud igat tundi, mil saan olla tornis. Süda küll sees tambib, kuid see tunne... See on puhas nauding! Mäng saab nii kiiresti läbi, et ei märkagi. Tahaks veel ja veel. Kõrini juba nii lihtsalt ei saa. Ja strippe on mul juba nii võrratult palju. Tšekake seda!


Ja kuidas läks mul esimesel eksamil simukas? Megaaaalt, 94%! Viis meid on, ma olin paremuselt teine. Vupiiiiiiii, pole sõnu, pole sõnu!! Eksami käigus kutsusin kolm korda Lufthansat Turkish-ks, aga mis ma teha saan, et enne Lufthansa callsigni kuulnud polnud. Piloot pidevalt vastu: "No, we are Lufthansa, saying again, Lufthansa". Kolm on kohtu seadus ja pärast kolmandat tuli juba õige nimi küll. Anyways, super-super tunne!

Egemen kirjutas enda peopessa paar fraasi, mis tal meelde ei tahtnud jääda. Mis on selles peopesa-fraasis valesti: "Report living in control zone"? Kes mõistab, kes mitte ;)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar