pühapäev, 29. september 2013

*"Bu sefer de Leyla'ya Yazayım" ehk Fazli aitab blogida

Sabahın erken vaktinde kapının çalmasıyla alışık olmadığım bir şekilde uyanmış olmam ve ardından gelen kocaman çiçek aslında günün çok büyük bir sürprizi oldu. Benim bunca zaman aklımın ucundan bile geçmeyecek olan bir hediye, erken saatte ilk hediye olarak, doğum gününde Leyla'ya (Teele) gelmişti, çok çok uzaklardan. Kendisi kapıda çiçekleri karşılamak için yarım saat yatağından dışarı çıkmak istemese bile gidip zorla uyandırdım, her zamanki gibi :) Kahvaltı önceki suratında daha önce görmediğim kadar büyük bir ağız vardı :) Derler ya hani '' Ağzı kulaklarına varmak'' aynen öyleydi haliydi. Aslında birazdan kahvaltıda görecektik ki, çok da büyük bir sürpriz değilmiş aslında. Bana kalırsa karakterinde gizli olan '' Ne olursan ol, ancak benden uzak olma.'' düşüncesidir, heyecanını gizlemesine yardımcı olan en büyük şey. Sabret birazcık Taavi, Leyla yanımızda güvende, sana ulaşana kadar 9 ay boyunca gölgemiz altında sürekli güvende kalacak. Uyuşuk Leyla dünkü Blog'unu yazmamı istemişti ama ben ondan daha uyuşuk ve unutkan olduğum için yazamamıştım. Tekrardan hatırlattı ve son zamanlardaki en güzel günün özetini istedi benden. Ne yapayım kabul ettim tabi :) Küçük bir şehir gezisi sonrasında yediğimiz ''quite good'' Turkish Köfte'mizden sonrası tamamen düşüncelerin samimiyetle birleşmesi şeklinde devam ederek. Harika bir doğum günü kutlamasıyla son buldu. Aslında son 2 gündür sürekli aklımda olan şey, Leyla'nın doğum günü hediyesi, tam olarak burnumun dibinde duruyormuş da farkında değilmişim. ''Kısmet'' derler bizim oralarda, hoşuma giden şeyleri alıp alıp kenara koyma huyum tabi bir de onları sürekli olarak unutmam. Hediyesiz olarak eve döndüğümde hissettiğim üzüntü= 5 yaşındaki çocuğun en sevdiği oyuncağının elinden alınmasıyla eşdeğerdi sanki. Kutlama için etrafı toplarken bir anda gözlerimde yanan ışıklar hatırlattı ki, tatlı olan her şeyi seven birisiydi kendisi. Aklıma İzmir'den aldığım şarap ve yanına ekleyeceğim bir kaç çikolata geldi, ama en çok da o çok beğendiğim not defterini 2 yıl boyunca kullanmaya kıyamayıp, paketini bile açamadığım, sevinerek büyük bir zevkle tekrardan düzenleyip hediye haline getirdim sonunda. 


Umuyorum ki o da en az benim kadar mutlu olmuştur bugün. :)

Leyla :)
Seninle 9 ay boyunca nasıl aynı evde kalacağım bilmiyorum ama tahmin ediyorum ki, koca bir yılın sonunda Dünya'ya yeni gelmiş 2 bebek gibi hissedeceğiz.
Ne babaannen gibi sürekli seni sıkboğaz etmekten vazgeçerim ne de bütün gün seninle didişmekten.
Bir sonrası Blog yazını Estonyaca olarak verebilirim ancak bana bir kaç ay daha ver ki biraz öğreneyim. :)

2 kommentaari:

  1. Ah?? :D Google tegi suure töö ja aitas neid hieroglüüfe lahti seletada, supertore! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Midagi ehk ikka aru said :D Fazli lubas järgmine kord inglise keeles kirjutada, eesti keele õppimine on alles käsil :P

      Kustuta